Matematika reikalinga kiekvienam iš mūsų kasdien. Reikalinga ji ir vaikams. Neretai tėvai ir pedagogai nuvertina vaikų gebėjimą mokytis matematikos. Šis mokslas vis dar laikomas per daug sunkiu vaikams: manoma, kad matematinę kalbą jie pradeda girdėti tik būdami 5–6 metų, o kartais net vėliau. Iš tikrųjų šiuolaikinių tyrimų duomenys rodo, kad vaikai turi įgimtų gabumų matematikai ir nuosekliai juos lavinant galima pasiekti gerų rezultatų jau ankstyvajame ikimokykliniame amžiuje. Klausimas, kaip padėti vaikui pamėgti matematiką nuo mažų dienų?
Tinkamai sukurta aplinka ir parinktos priemonės ragina vaiką veikti. Sėkmingą matematinių vaizdinių plėtotę skatina aplinka, kurioje vaikas gali pats pasirinkti jam įdomią matematinę mokymo(si) priemonę. Skatinamas vaiko smalsumas, kai grupėje yra įvairių priemonių: formų, dydžių, spalvų daiktų, priemonių, skirtų daiktams dėlioti, komponuoti, modeliuoti, tapatinti, grupuoti. Skatinamas kūrybiškumas ir mąstymas, jei savo aplinkoje vaikas randa medžiagų, iš kurių gali nevaržomas kurti, gaminti priemones pats.
Šiuo metu dėl naujausių technologijų yra daug galimybių pasinaudoti kitų pedagogų idėjomis, kuriant ar gaminat naujas ugdymo(si) priemones. Pedagogai dalijasi patirtimi visame pasaulyje. Tereikia jas pritaikyti savo grupės vaikų poreikiams ir pasigaminti. “ Drugelių” grupės pedagogės ir vaikučiai noriai pasidalins pačių pasigamintomis priemonėmis bei vaizdais iš mūsų kasdieninių veiklų grupėje.
Juliana Andruškevič, Renata Jurgo ir Janina Karklinevska