Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba

Sveiki!

Sveiki atvykę į Šalčininkų lopšelio-darželio „Pasaka“ interneto svetainę.

Šiame puslapyje paprastai paaiškiname, kas yra mūsų darželis ir kuo galime padėti.

Kas mes esame?

Mes esame vaikų darželis.

Pas mus vaikai:

  • žaidžia;
  • mokosi;
  • bendrauja;
  • sportuoja;
  • kuria;
  • auga saugioje aplinkoje.

Mūsų tikslas – kad kiekvienas vaikas jaustųsi gerai ir galėtų mokytis pagal savo gebėjimus.

Kas gali lankyti mūsų darželį?

Mūsų darželį lanko:

  • lopšelio amžiaus vaikai;
  • ikimokyklinio amžiaus vaikai.

Darželyje veikia 12 grupių.

Vaikais rūpinasi mokytojai ir kiti specialistai.

Ką rasite mūsų interneto svetainėje?

Čia galite rasti informaciją apie:

  • naujienas;
  • vaikų ugdymą;
  • maitinimą;
  • grupes;
  • projektus;
  • renginius;
  • dokumentus;
  • priėmimą į darželį;
  • kontaktus.

Kaip su mumis susisiekti?

Šalčininkų lopšelis-darželis „Pasaka“

📍 Adresas: Vytauto g. 36, LT-17114 Šalčininkai

☎ Telefonas: +370 380 51107

✉ El. paštas: direktorius@salcininkupasaka.lt

Jei reikia pagalbos

Jeigu nerandate reikiamos informacijos arba turite klausimų, susisiekite su mumis telefonu arba elektroniniu paštu.

Mes stengsimės jums padėti.

Skip to content