2021.11.08 – 2021.11.19 grupėje „Pelytės „buvo įvykdytas projektas „Emocijų vaivorykštė“.
Šiuolaikiškam sėkmingam vaiko gyvenimui be abejo yra svarbus emocinis intelektas. Šiuo projektu mes siekiame, kad vaikai ugdytu gebėjimą atpažinti skirtingas emocijas, įvardinti jas ir valdyti.
Projekte buvo naudojami lengvi ir inovatyvus metodai ir priemonės lavinti emocinę raišką žaidžiant. STEAM metodas, šviesos stalas ir IKT be abejo padėjo išryškėti patiriamų emocijų pažinimui.
Buvo pagamintos ir panaudotos įvairaus pobūdžio priemonės: informatyvios emocijų kortelės scheminiai emocijų pavaizdavimai, piktogramos, emocijų dėliones, emocijų žaisliukai, emocijų laikrodis, emocijų kubas, lavinamieji emocijų žaidimai, pykčio ištirpimo žmogeliukai.
Projekto veiklos buvo sėkmingai integruotos, dalyvaujant projekte „Noriu būti laimingas“ ir „Tolerancijos diena“.
Vaikai analizavo įvairias bendravimo situacijas, dalinosi savo asmeninėmis patirtimis, apie tai kas juos pralinksmino, nuliūdino, išgąsdino,supykdė. Atliko įvairius pratimus, kad „nemalonios“ emocijos nesikauptų jų širdutėse. Pelyčių grupes ugdytiniai puikiai žino budus, kaip tinkamai elgtis, kai užvaldo „negeros“ emocijos.
Ugdytiniai dalinosi savo emocijomis, atlikdami įvairias kūrybines užduotis, improvizavo, žaidė, kūrė patys emocijų kilimėlį, gamino žmogeliukus „Emociukus“ ir nusiraminimo „Piktulius“. Viskas tai padėjo įgyti naujų žinių apie emocijas, mokėti jas įvardinti, suprasti ką reiškia ir kodėl kyla.
Tikimės, kad šiuo projektu padėjome vaikams labiau pasitikėti savimi, užmegzti draugiškus santykius su aplinkiniais ir spręsti kasdienio bendravimo įvairiausias problemas.
Katažina Prakapienė, Svetlana Kijakovska, Ana Ravoitienė.