Menu Close

“Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojų metodinis susitikimas”

Gražią pirmadienio popietę, kol vaikučiai saldžiai miegojo, Šalčininkų lopšelyje-darželyje „Pasaka’’ vyko malonus Šalčininkų Jano Sniadeckio gimnazijos priešmokyklinių grupių pedagogių ir lopšelio darželio ,,Pasaka’’ vyresniųjų grupių mokytojų metodinis susitikimas. Aptartas labai svarbus klausimas „Priešmokyklinis ugdymas. Kas tai?“. Susitikimo metu mokytojai dalijosi gerąją patirtimi, diskutavo  svarbiausiomis įžvalgomis, pastebėjimais, kurie yra reikšmingi ugdant vaiką.

Šalčininkų l/d „Pasaka“ ikimokyklinio ugdymo mokytojos pasidalino ilgamete savo patirtimi. Ikimokyklinio amžiaus vaikas geriausia mokosi žaisdamas, bendraudamas, stebėdamas, bandydamas. Labai didelę įtaką vaikų ugdymuisi daro pati ugdomoji aplinka: priemonės, įvairūs užrašai, vardai, grupės taisyklės, jų laikymasis. Vaikus domėtis raidėmis skaitmenimis skatina rašto kopijavimas, įvairių žodžių dėliojimas, pasakojimas, dienos įvykių aptarimas. Atviras, draugiškas vaiko, tėvų ir pedagogo bendravimas, įvairių įvykių aptarimas, vaiko skatinimas kruopštumui, tvarkingumui, savarankiškumui, veiklumui, savikontrolei ugdo vaikų pareigingumą, atsakingumą, kas padeda geriau pasirengti mokyklai.

Priešmokyklinio ugdymo pedagogės atsižvelgdamos į Bendrąją priešmokyklinio ugdymo ir ugdymosi programą priešmokykliniame vaiko amžiuje, ugdo vaikus pagal penkias ugdymo(si) kompetencijas: sveikatos saugojimo, socialinės, komunikavimo, pažinimo, meninės veiklos.

Šalčininkų lopšelio-darželio ,,Pasaka’’ direktoriaus pavaduotoja ugdymui, Valentina Kosman, patikino kad labai svarbu, kad tarp ikimokyklinio ugdymo, priešmokyklinio ir pagrindinio ugdymo būtų nuoseklus perėjimas apimantis kiekvieną vaiko amžiaus tarpsnį, kuris yra labai svarbus ir reikšmingas vaikui.

Valentina Kosman, Šalčininkų lopšelio-darželio ,,Pasaka’’,

direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Skip to content