Kuriam gi vaikui nepatinka guminukai? Juos mielai kramsnoja ir maži, ir suaugę. Tad šį kartą mes kartu su “Drugelių“ grupės vaikučiais nusprendėme juos ne tik valgyti, bet ir perskaičiuoti, sudėlioti iš jų savo vardo pirmąją raidelę, bei atlikti eksperimentą.
Norėdami išsklaidyti abejones apie tai, kad negyvas daiktas negali užaugti, mes į kelias švarias stiklines įpylėme vandens, druskos, įmetėme guminukų ir palikome „augti“ vis stebėdami, kaip šie keičiasi. Atliekant bandymą, vaikams prireikė kantriai laukti, nes tam, kad meškiukai „užaugtų“, turi praeiti nemažai laiko. Vaikai lygino, matavo guminius meškiukus ir išsiaiškino, jog „auginti“ saldainiai padidėjo kelis kartus, pasikeitė spalvų ryškumas, dalinosi savo mintimis kodėl taip nutiko.
Noriu pasidžiaugti, kad šis patirtinis mokymasis padarė ugdomąjį procesą įdomiu, smagiu bei įtraukiančiu, ugdė pažinimo, tyrinėjimo, probleminio mąstymo įgūdžius, suteikė vaikams žinių apie juos supantį pasaulį.
Lietuvių kalbos mokytoja Juliana A.