Menu Close

Savaitės veikla Papūgėlių grupėje „Saugus kelyje“

Ugdydami vaikus siekiame, kad jie augtų sveiki. Sveikatos ugdymui priklauso ne tik sveikos gyvensenos ar fizinio aktyvumo sritis, bet ir aplinkos pažinimas. Gatvės, keliai, judėjimas mieste-tai yra aplinka, kurią vaikas turi pažinti, todėl saugaus eismo ugdymas ikimokykliniame amžiuje yra neišvengiamas.

Spalio 18-22 d. Papūgėlių grupėje vyko veikla „Saugus kelyje“. Per įvairias veiklas vaikai turėjo galimybę sužinoti ir bandė suprasti, kas yra kelių eismo taisyklės ir kodėl jų reikia laikytis, ir kokie pavojai tyko gatvėje bei susipažino su kai kuriais kelio ženklais.

Per įvairius žaidimus ir taikytus metodus vaikai pažino šviesoforo signalų reikšmes, sužinojo atšvaito paskirtį.

Žiūrėdami filmukus vaikai diskutavo, kaip reikia elgtis gatvėje, mokėsi pereiti gatvę su mokymo(si) priemonėmis: kai kuriais kelio ženklais, šviesoforu ir pėsčiųjų perėjos kilimėliu. Per tos savaitės veiklą vaikams buvo daug skaitoma ir pasakojama apie saugumą kelyje, buvo inscenizuotos laimingos ir nelaimingos situacijos kelyje, vaikai minė mįsles, šoko ir žaidė pagal savaitės temą. Taip pat vaikai lavino savo matematinius įgūdžius-susipažino su geometrinėmis figūromis, kurias gali atrasti kelio ženkluose ir įtvirtino skaičius varant mašinytes į garažą pažymėtą atitinkamu skaičiumi.

Įtvirtinti žinias apie saugų elgesį gatvėje bandėme per STEAM veiklą. Vaikai kūrė gatvių aplinką, joje savarankiškai žaidė, tyrinėjo ir veikė naudojant asmeninę patirtį. Vaikams buvo paruošta žaidimų trasa (vieta veikloms ir žaidimams grupėje) su stotelėmis, o kiekvienoje stotelėje vaikų laukė užduotėlė arba žaidimas pagal savaitės temą.

Meninės veiklos metu, vaikai puikai gamino šviesoforus, pėsčiųjų perėjas, spalvino ir tapė netradiciniu būdu-guašu ir mašinyčių ratais.

Vaikams dar yra sunku suformuluoti ir išsakyti savo mintis, bet kiekvienas stengėsi pasidalinti savo patirtimi ir žiniomis jam lengviausiu būdu. Įsitikinome, kad vaikai puikiai skiria ir pavadina arba parodo šviesoforo spalvas, žino kiekvienos šviesoforo spalvos reikšmę bei pėsčiųjų perėjos paskirtį.

Džiaugiamės, kad veiklos metų vaikai dalyvavo diskusijose, bandė atsakyti į klausimus ir aktyviai veikė visą savaitę.

Lilija Stasilo, Svetlana Kijakovska, Marija Ščerbo

 

 

 

 

 

 

 

Skip to content